fredag 28 september 2012

Alla intryck, människor man möter, allt man hör, upplever.....är en aning trött för stunden!

Vaknade idag till en ledig dag. Låg en lång stund och bara vaknade till, blev förvånad att solen sken, känns som mörkret och regnet invaderat vårt land rejält. Härligt att blick upp på en blå himmel, vi har ju ett fönster precis ovanför våra huvudkuddar .  Ligger här och försöker summera livet just nu.........
Har så mycket känslor inuti av att inte riktigt räcka till, finns så många omkring som  jag vill ha en levande , rik relation med, men så lite tid att odla relationerna,  fick iallafall till att ringa lite till några jag verkligen tycker mycket om......

Konstatera att jag varit i bättre form, är TRÖTT, lite för trött. Vill inte ha det så, vill känna energi, livsglädje, kraft och ej en stor seg dimmig regnblöt höstig trötthet.......
Får göra ett rejält men milt och avslappnat steg i rätt riktning ......att vara mig......att få lite energi och ta hand om mig........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar