tisdag 16 oktober 2012

Jag gillar frisörsalonger och frisörer...

Har varit hos frisören idag och färgat håret och klippt mig, och jag älskar det. Så himla skönt att sitta där och läsa glassiga tidningar dricka te och äta mörk choklad , nån som pillar en i håret och pysslar och gör en fin. och när dom tvättar håret och masserar .....mmmm...... funderade faktiskt idag när jag satt där om jag inte skulle passa som frisör. min berättade att hon just varit i Paris på inspirations resa. Tänk va , och jobba där på salongen med alla härliga schampon och sprayer . och prata och vara social med kunderna skulle jag vara suverän på...... jag är bra på att ta hand om andra och så får jag ha snygga kläder och stå där varje dag och vara ärtig och fräsig....tror ni det är för sent att omskola sig till frisör? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar