onsdag 31 oktober 2012

Tidens gång...

Satt nu på morgonen och tittade på foton min dotter tagit när hon var på semester på Gran Canaria i veckan med sin lilla familj. Fastnade så för denna bild för det är sån stämning i fotografiet,  för en kort stund ser jag skenet av solen, hör vågorna rulla in känner sanden och blåsten som leker med hårslingor......Så visar bilden så fint också en mamma och hennes barn.....det är mitt förstfödda barn som är mamman....och så slår det mig, vart har all tiden tagit vägen, livet går i en rasande fart, känner ju ofta att man knappt hinner med.......sitter här nu så full av nostalgi och känslor.....och hoppas jag ska kunna bruka dom till att ta till var på mitt liv så gott det går och leva.......

Malva och Valter oktober 2012 ......en stund på en strand........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar