måndag 4 juni 2012

Även solen har sina fläckar........

Alla som känner mig väl vet att jag är otroligt pedantisk och väldigt städ och plocka i ordning glad.......men som sagt även solen har sina fläckar.....igår var jag trött och bestämde mig för att inte göra minsta ansträngning så jag bjuder på en liten bildkavalkad så mina nära och kära vänner kan trösta sig med att nej Monica har faktiskt inte alls ordning hela tiden.......Här en liten hall vy, kom hem sent på lördagsnatten lämpade av allt i hallen klev ur skorna och dök i sängen och där står nu allt kvar......

Vårt kök platsar inte för tillfället i nån inredningstidning.....snarare i tvprogrammet där de där två damerna hjälper folk att städa sina hem.......

Idag körde vi varianten varför bädda vi ska ju ändå gå och lägga oss och skrynkla till allt i kväll igen......

Och yes innehavaren av det ocharmiga hemmet klädde inte på sig, kammade sig inte och bodde i sitt nattlinne hela dagen och var så nöjd och avslappnad.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar