fredag 1 juni 2012

Försöker kämpa emot för mycket vuxenpoäng men har misslyckats en aning.....

Hmmmmm sitter och rensar bland senaste fotoskörden i Adobe photoshop och ser på foton tagna på mig nu senast, aj aj aj, oj oj oj vad rynkorna runt ögonen kommer på besök HELT OINBJUDNA.......om jag inte vore en förståndig människa skulle botox kunna bli min vän......ok välkommen medelåldern, vi ska vell komma fint överens( nu ljuger jag lite lätt) det känns fint med dom där rynkorna .....tyder på pondus och livserfarenhet .....japp.......(nu ljög jag lite till) ...........medelålders......låter som mellanmjölk.....liksom varken eller, inte lätt och inte standard utan mitt emellan.......emellan vadå? födseln och döden. antar jag......hmmm, minst hälften avklarat då ......är jag på toppen av åldestrappan nu? ska jag börja kliva neråt i trappan nudå?........ojojoj......hur ska detta gå......närmare 50 än  23.........Gilla läget? Slappna av? Hänga med bara? Hmmm ska bara vänja mig vid skrynklet......Kollar foton från 2009 knappt synbart skrynkel för bara 3 fjuttiga år sen ......Japp  medelålders......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar