tisdag 19 juni 2012

Slappa sommardagar på Alströmersgatan.......

Har varit ledig i 2 dagar, riktigt ledig, gjort bara det jag vill. Övat mig på att ha semester. Sovmorgnar, morgonpromenader, lagat mat i lugn och ro, läst , lyssnat på musik, gått och småpysslat med mitt, tränat......

Tagit en lång cykeltur på kvällen och spanat på hur fint det är när solen lyser genom trädkronornas bladverk.......

Sånt missar man när man har bråttom och är trött.......men inte idag......

Ett riktigt fint sommarljud är knastret som blir av att man går i gruset på gården............

Slappa dagar och slappa kvällar, nu ska jag småbläddra i en tidning , äta svartvinbärs yoghurt och se på film.......

Helt rätt kroppsposition.......

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder! Vill gärna låna tidningen och läsa efter dig.

    SvaraRadera
  2. Tack, har nog en hel del tidningar du vill låna tror jag! Kram!

    SvaraRadera