torsdag 23 augusti 2012

Förbereder mig för kylan .......

Det gäller ju att vara redo när snön börjar falla.......nåja.... jag har med andra ord städat i lådorna i hallbyrån ....i mittlådan har jag mina mössor och vantar.....jag äger fyra vintermössor och två värme mössor .....här kommer en presentation.......först  ut svin dyr mössa köpt på Skansen butiken design Anne Norin, vad hjälper det när det ser ut som jag heter käcka Annika och har en svamp på huvudet!
Mössa två.....liten enkel svart stickad ärvd av min dotter... ja eller snodd eller nåt.....trodde jag skulle se cool ut.... ser istället lite liten ut och som jag har ett JÄTTE huvud........

Mössa tre.....nog den jag använder mest......ok?...... nja......jo......lite präktigaLotta men ganska ok....

Mössa fyra......no no......ok om det blir 35 grader och jag ska på tur med mina skidor i norra fjällen......( notera att jag ej reser till snö, ej äger skidor)......men man kan ju alltid ändra sig .. vem vet...

Denna är en present från min svärson......inför semester ihop på Kreta ....alla i vårt resesällskap bar dessa......oj oj oj........med värme mot värmen.....

Inköpt i Egypten under mycket varm ökentur......tja lite fel här i Sverige .....eller?......

3 kommentarer:

  1. Hej. Den sista där,tycker jag du skall köra med i vinter. Häftig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha jag det vore vell ett exotiskt inslag här i lilla Alingsås! Kram på dig!

      Radera
  2. Suntrip hatten röstar jag på :)

    SvaraRadera