lördag 4 augusti 2012

Shopping lördag....

Idag blev det en liten shoppingtur här i lilla staden där jag bor...ett par nya höstbyxor,blus, kofta, 2 linnen , plånbok  och lite smått och gott från Body shop blev inhandlat...

Byxor är ett svårt kapitel för mig, tycker det är svårt att hitta snygga om man är lite rundlagd.  Och gillar inte byxor som sitter åt och ger mig fångkänsla. Hittade ett par mjuka stretch som hade snygga svarta läder detaljer, tufft....nöjd...

Tunn genomskinlig spetsblus med guldlinne under .....det blir snyggt!

Kofta i härlig färg, den är korall stark orange här på bilden har blixten blekt färgen så den kommer inte till sin rätt
Fina detaljer, fin passform gillar volangen i urringningen och knapparna i muddarna....
Bra basic linne långt med fin spets att ha under många blusar och klänningar med för häftig urringning.....
Har ju duchat och smörjt mig med cocos i sommar för det luktar så sommargott, gillar denna doften  så när jag såg att dom fått in bodymist med doften så slog jag till....

Jag har alltid lypsyl med mig överallt och använder mycket. Köpte ett vårdande med lite lätt färg och skimmer.....

Dragkedjan hade gått sönder på gamla plånboken så det blev en ny idag, gillade designen på den här med läckra silverkulor .....
Naturligtvis var den rosa inuti.....många bra fack ... snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar