måndag 21 maj 2012

Nu är det perfekt ordning i mina garderober..

När solen skiner och det är fint väder ökar min energi då får jag lust att vara ute vara aktiv men också att städa och fixa saker. Idag har jag rensat och plockat ordning i mina garderober, byråar och skåp , jag har en del kläder och skor måste jag erkänna ( det är därför jag VILL ha en walkincloset)

Allt är sorterat efter färg, material, storlek typ av plagg osv.......ordning och reda......

Efter denna inventering har jag fastställt att jag äger väldigt många glittriga sandaler, guld och silver skor samt paljett flipflops.....

Mönstret går igen bland kläderna, men  det finns ju en gräns för hur ofta man använder paljettbeströdda skira festklänningar........vet inte riktigt om jag tänkte praktiskt här.....men snyggt är det....

Det finns fler glittriga boleros än tjocka varma tröjor.....men jag gillar kontraster.....livet måste ha både och .......allvar och glädje.......skratt och gråt......fest och vardag.......jobb och fritid.......inkomster och utgifter......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar