söndag 13 maj 2012

På ko släpp med Eekarna..grillning..lördagsmys och övernattning..

Tog tåget till Kungälv på lördagen för att gå med Fam Eek på kosläpp, så fin bokskog vi promenerade i......

Valle gillade djuren men fikat var bäst....

Malvan funderar....

Kossorna i hagen med sina kalvar....

Fina Maria..

De vuxna i familjen Eek.....
Så vacker natur med vitsippsbackar och bokskog, vi såg violer och smörblommor.....





När vi kom hem gjorde jag världens godaste köttfärsbiffar fyllda med fetaost och soltorkade tomater som Magnus grillade.

Ruccolasallad med tomater och parmesanost, grillade biffar grillade grönsaker......

Godaste jag njutit i matväg på länge.....

Sen när småvildarna somnat hyrde vi film och åt godis och låg i soffan och pöste......Simon och ekarna, så himla bra! Vilket vackert foto i filmen , och fin musik! Rekommenderas....

När jag skulle borsta tänderna innan jag kröp till kojs fanns det bara Bamse tandkräm att borsta med på gäst toan....

Nja.....av 5 möjliga poäng blir det 1 jag föredrar nog min vanliga tandkräm för vuxet folk......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar