tisdag 1 maj 2012

One of those days.......

Idag är det en sån där dag när man ser allt ur fel perspektiv, saker är som dom är , men jag ser på dem med stränga ögon......då gäller det att lätta upp sin sinnes stämning,  jag gör det genom att gå tillbaka till en stund eller dag då jag var precis tvärtom.....lätt i sinnet.......det var den 25 januari i år jag var på stranden i Kartong i Gambia och njöt av vinden, solen, friheten.....


Den där frihetskänslan är så skön....när man inte grubblar över ditt och datt utan bara är.......

Sen blev det kväll och jag låg inne i vårt lilla hus och var så avslappnad och utvilad och harmonisk........

Aunty Mary som bor på vår gård kom in och var med mig och vi hade så fint ihop......ni vet när man småpratar lite men sen är tysta ihop och bara har det bra......

Och solen gick ner bakom vårt hus och man bara levde och livet var skönt....one of those good days.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar