torsdag 29 mars 2012

Mitt liv del 3...

Januari 2008 reste med en grupp kvinnor till Gambia för att se hur kvinnor levde där och göra saker ihop, min första resa själv, spännande, upplevde mycket, här ute och paddlar på flod med Pa Sambou från Kartong

Monica vår 2008... ska snart fylla 40.....

Hade ett hejdundrandes trevligt 40 års kalas , här spelar mina kompisar teater om hur jag är som person, Kerstin spelar mig ( mycket igenkännande och väl) jag skrattar och skrattar.....



Mina jobbarkompisar gav mig konsertbiljetter samt mängder av små paket, alla innehöll städsaker......när dom tänkte på mig förknippades det med städning( inte så konstigt med tanke på att jag varit pedant sedan födseln) Efter detta hade jag Sveriges mest välsorterade städskrubb....borstar till allt....

På väg ut till Marstrand för lite picnic på Mors dag.

Med Emelie som tar studenten.......

Monica sommar 2008....

Har fått stora barn, åren går, här med Maria, Jenny och Samuel....

Monica höst 2008
Med Samuel som vuxit förbi mamma i längden.....jag har just kommit hem efter att ha luffat runt lite själv i Gambia och Senegal därav rastaflät frisyren.....februari 2009.

19 februari 2009 föds lilla söta Malva mitt första barnbarn, dotter till min första dotter Maria. Här sitter jag med henne i famnen och hon är bara en dag gammal. Vilken lycka! Nu är jag mormor.....

I februari 2009 skiljer Peter och jag oss, jag flyttar till en lägenhet på Alströmersgatan i Alingsås med Samuel.......

Sensommar 2009 jag är finfixad på väg till goda vänners 50 årskalas........

Reser själv  här i Egypten hösten 2009....

Mormor och Malva....
Jag lär känna Robert väl och blir väldigt kär och lycklig..........

I februari 2010 flyttar vi ihop och bestämmer oss för att dela livet....


På Naxos sommaren 2010.

Monica hösten 2010.

28 oktober 2010 föds lille goe Valter mitt andra barnbarn Marias andra barn, här på bb på Östra och snusar på honom alldeles ny......

Gillar att resa och gör det flitigt så fort jag har råd och tid......

Monica hösten 2011, livet är innehållsrikt och går fort och är härligt och ibland svårt. Under dessa år har massor hänt  allt går inte att ta med i en sån här berättelse, barnen konfirmeras tar studenten, Maria och Magnus bröllop, resor , jag så mycket , jag är rik och tacksam för allt. Och ser fram emot resten som ligger framför.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar