lördag 17 mars 2012

Sånt man ägnar sig åt en ledig lördag utan några speciella planer...

Köpte en ny gardin till det lilla fönstret i vårt sovrum, för att inte tävla i mönster och färg med det fina finska designtyget jag satt upp i stora fönstret fick det bli en vit diskret hissgardin. Praktiskt att kunna hissa ner när solen gassar in.


Köpte också skor att jobba i , provade mängder av skor i alla stans sko och sportbutiker innan jag fastnade för dessa. känns jättesköna, och har sulor med stöd och svikt....och så är dom rosa, mmmmmmm...Monica gillar rosa....

Nu blir det reklam igen, har  blivit stormförtjust i denna juice och utvecklat ett beroende, smakar riktiga äpplen, och ekologisk dessutom.....

Frusna fötter är inget mysigt jag har alltid tofflor inomhus, i gardinaffären låg dessa söta i en reakorg och var urbilliga och väntade på att bli köpta av mig.........

Jag och R har kalasat tillsammans på goa mackor med räkor,lax och massa gott........mums........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar