tisdag 13 mars 2012

Monica morgonfilosoferar...

Funderar över hur jag kunde klara mig utan Kalles randiga och Proviva innan dom var uppfunna, är nu mina frukostfavoriter.

Ingen ide att jag starta nån diet som kräver att man inte äter frukt, den är dömd att misslyckas...

När R gått iväg på morgonen och jag är ledig kryper jag ofta ner en stund i hans säng och ligger där och känner hans doft och tänker på hur tacksam jag är som fått den stora lyckan att ha honom i mitt liv

Tittar ut genom fönstret och konstaterar att det är blå himmel och sol, undrbart!

Umgås med denna dam  hon lyssnar så tålmodigt på mitt dushsjungande ( det är ju så bra akustik i badrum) och hon klagar aldrig...

Ok nu blir det reklam men jag är faktiskt lite lätt salig över denna produkt efter bara en dag,  mina torra händer och frasiga nagelband är som botade efter en dags smörjande och mjuka och lena.....

Jag är en listmänniska, idag skrevs denna ......viktiga saker........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar