söndag 8 april 2012

I väntan på min walkincloset......

Jag drömmer och längtar och VILL ha en walkincloset, det skulle vara så underbart och fint och härligt. Nu har jag istället fulaste garderoben man kan tänka sig, vad gör man då i väntan på att Äntligen hemma eller Ernst ska komma hit och fixa en drömgarderob? Jo man småpimpar den fula garderoben så man ändå blir glad när man ser den.På utsidan har jag gjort ett fotocollage med fina paret........

På insidan bor
Margareta Bengtson ( minne från superb konsert) och hjälper mig hålla ordning på klänningarna och ger små vadskajagtapåmig tips. Men Martin Timell, eller Ernst eller killarna i bygglov ni är välkomna när ni vill jag ska bjuda på mat och fika!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en ny garderob. Klädstång helt öppet hade nog varit snyggt annars tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Klädstång hade varit snyggt om man bara hänger snyggaste kläderna där på nya galgar, men tänk dig en riktig drömgarderob.......

    SvaraRadera