söndag 1 april 2012

Söndagsmorgon hos oss...

Rs goda lökomelett hade varit perfekt till frukost i dag, men han bara ligger och läser och läser...

Vårsolen lyser in, jag älskar solfläckar........

Njuter av vår nya fina orkidee som gör vårt köksfönster fint...Vilken färg!

Kollar upp vad som ska hända nästa vecka och fyller i och uppdaterar almenackan......Hoppas det blir en bra vecka.......påsk till helgen .....och på söndag fyller jag 44 år wow....men som sagt det är inte att bli gammal som är hemskt det är att inte få bli gammal.....

Noterar att det är ny månad April , jag uppdaterar våra almenackor, denna fina gör mig glad julklapp från mina goa barnbarn.....

Byter månadsbild på skafferi dörren och ändrar månad i min fina resekalender, denna månads resetips är  Peru , Machu Piccu byggt på 1400 talet, jajjamen kan tänka mig att resa dit, noterar också på månadens grönsaker och frukter snurran att det nu är säsong på mango från Peru.....

Äntligen har R slutat läsa och lagar lökomelett till sin kära....gott.....

..jag smyger tillbaka till sovrummet i väntan på att det ska serveras frukost, smörjer lite med nya goa krämen skinfood på händer och fötter och kryper ner......

Nu ska jag ligga och läsa lite till.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar