söndag 8 april 2012

Mitt nattduksbord!

Om man går husesyn hemma hos folk eller hälsar på är det alltid lite kul att kolla in deras nattduksbord. Vad har dom där? Vad läser dom?Vad säger det om dom som personer?Här är mitt. Jag har min gamla väckarklocka som väcker mig på morgonen HUU! Men jag är förtjust i designen på Ikeas gamla PS klocka. Jag är helt klart mobil och almanack beroende dom har jag med mig överallt. Jag har läsglasögon för synen är ej som förr. På ett litet fint keramikfat jag fått i present av Maria Hallström som är keramiker ligger små feta goa krämer att smörja med. Jag läser en spännande bok, Ingrid Betancourts självbiografi. Vad som ligger i lådorna? Tuggummi med mintsmak om nån vill pussa en tidigt på morgonen och man inte orkar gå upp och borsta tänderna, fotsalvor, nattlinne, varma sockor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar