söndag 1 april 2012

Vissa lägger mycket tid på sådant som andra tycker är onödigt...

Dom jag bor ihop med tycker jag har omständliga toalett rutiner, min son brukar kommentera "Orka". Men jag kämpar på mot rynkor och för en slät ren hy, på morgonen rengöringscreme och ansiktsvatten, dagkräm, ögonkräm. På kvällen smink borttagningscreme, rengöringscreme, nattkräm och serum. en gång i veckan peeling och ansiktsmask. kvinnor i 40 årskris är en guldgruva för skönhetsprodukt industrin! Detta är lite av vad som ryms i mitt toalettskåp........och om detta hjälper? och jag kommer vara snyggare? OJA tro kan försätta berg!

2 kommentarer:

  1. och ödelägga ekonomi och hud.....Tvätta dig, måla dig lite och kräma dig lite lagom, det räcker och blir över, det är vad jag tycker. Men gör alla atteraljerna dig lycklig så fortsätt.... Men du är finast som du är.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla människor är vackra för den dom är, och skönhet kommer inifrån. Vet detta....Men du vet kvinnor i 40 års kris på dom biter inte detta. Skämt åsido. Jag gillar att ta hand om huden och pyssla om mig själv. Men tack för att du tycker om mig som jag är det hoppas jag alla mina vänner gör....psst har handlat ditt goda bröd på Planeten, gillar speciellt det med hasselnötter i mmmmm....Kram Monica

      Radera