lördag 7 juli 2012

Att njuta lugnet och inte bli rastlös...


Eftersom jag är en rastlös  människa som gärna håller mig aktiv och hittar på saker försöker jag verkligen att ta det lugnt. Vara här hemma och småpyssla, känner ju att jag samtidigt behöver det både kropp och själ behöver ju varva ner och bara vara ......vardagen innehåller ju i vanliga fall så mycket......idag har jag köpt bär och suttit och njutit, det är sommar.......

Jag har gått en riktig långrunda ute i naturen och lyssnat på musik och tänkt.....skönt......

Sommarrean fick ett besök och det fyndades en hel del bla dessa 2 fina långklänningar, som nu hänger i garderoben och väntar på sol och sommarfest......

Nu ska jag krypa upp i soffhörnet och läsa  nyinköpt tidning och sedan  se  på film har redan pyjamas på för att det är så himla skönt.....

Och i köket puttrar en Afrikansk gryta som R håller på och lagar till oss som lördagsmiddag......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar