torsdag 12 juli 2012

Just nu är jag så glad för...

Alla dessa fantastiska sovmorgnar.....underbart.....

På semestern har klockan lite makt över dagen......så avstressande och skönt....

Im so in love......hur kunde jag klara mig utan en sån här innan.......

Yes ! Klockan jag suktat efter och spanat på i skyltfönstret varje gång jag passerade är min för den hade 70 % rabatt på sommarrean kostade nästan ingenting( nåja lite grann då)..

Rätt som det var lös solen in hos oss......

...jag skymtar lite blå himmel......

Tonåringen har ätit upp sin frukost omelett och druckit upp mjölken jag ställde vid hans säng i morse, och det innan kl 14...hoppla, hoppla......

Jag går omkring och luktar så himla gott.....Köpte parfym och deodorant när jag flög i tax free och dom luktar himmelskt......

Mest glad av allt ( tom mer än klockan och parfymen, haha) är jag för min fina familj......och fina vänner jag har.....är så oändligt tacksam för de människor jag har omkring mig i mitt liv......vårt fotokollage på kylskåpet får symbolisera detta.....

Är slutligen glad att jag är utvilad, pigg, harmonisk och det är GULD värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar