torsdag 26 juli 2012

Vi har bokat in oss på SPA....


Jag är ledig en del om ett tag trots att semestern är över,  mitt schema ligger så att jag har ganska många dagar ledigt i en följd. Idag kom vi på ( ok nåja jag då) att det ska utnyttjas med att göra nåt kul ihop. Så jag köpte tågbiljetter till Varberg och bokade in oss på spa där. Ska bli väldigt trevligt! Nedan följer foton som jag lånat på hotellets hemsida.
Hotellet ligger i centrala Varberg.


Här ska vi ligga jag och R på kuddarna och djupandas och filosofera och bli avslappnade .....


Ett litet dopp i den japanska takpoolen och ligga och titta på utsikten är inte dumt.....

På kvällen får vi 3 rätters middag här på restaurangen och sen på morgonen hotell frukost....mmmm... gillar hotell frukost.....

Simma runt i poolerna....

Bada bastu...mm,......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar