onsdag 25 juli 2012

Har fixat lite solskydd i vårt fina skafferi....

Imorse när jag gick in i vårt lilla skafferi sken solen in och det var varmt(det är oisolerade väggar där vilket gör att det blir som ett kylskåp på vintern) . Tog ner den lilla korta gardinen därinne för att komma på nån lösning att hänga upp nåt som skyddar mot solen. Rotandes bland dukar och gardiner i en låda hittade jag gamla broderade paradhandukshylls löpare, det blev perfekt som skydd! Sen hade den ju ett trevligt budskap som jag gillar!

Det är så fint och praktiskt med vårt lilla skafferi....

Eftersom jag gillar ordning och reda gillar jag bra förvaring, här ryms mycket, städgrejor.....

Bra med höga hyllor uppe i takhöjd som rymmer mycket saker.... 
Samt bra hyllor längst en långvägg där alla skafferivaror ryms....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar