torsdag 12 juli 2012

Just nu stör jag mig på.......

Att jag sträckt mig under höger foten på en långpromenad. Och är man envis som Pippi Långstrump ( som vattnar blommor fast det regnar för har hon bestämt sig för att vattna så ska hon) så tränar man på och promenerar långpromenader och då dunkar det gott i foten när man ska gå och lägga sig, enda som är bra med detta är att R tycker synd om mig och ger mig go fotmassage som lindrar....

Om vi för tillfället ska se på tv 1 eller 2 måste vår antennsladd hänga upp på hyllan ovanför.......vilket stör en pedant som mig otroligt, ser knappt programmet bara sladden... haha .....

En tonåring nära mig är uppe halva nätterna och spelar datorspel och sover halva dagarna..........


Regnet......mina träningskläder och skor jag hade på mig på kvällspromenaden igår är fortfarande blöta......

Och i hallen hänger Rs samlade våta kläder........

Jag VILL INTE ha regnpölar ute på vår gata ....endast sol.........

Mina 2 små fina växter i sovrummet som jag tycker är så fina börjar vissna, får mer och mer gula blad varje dag.......

OGILLAR skarpt......min fiende!( är en badrumsvåg om det skulle vara oklart för någon)

Det nya fluor/munsköjet som var dyrare än det jag brukar köpa,  smakar så illa att jag nästan kräks varje morgon och kväll jag gurglar.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar