onsdag 11 juli 2012

Kontrollfreaks Monica kämpar för att ta kontroll över Iphone 4...


Har uppdaterat min teknik och skaffat Iphone, eftersom jag är en kontrollmänniska har jag nu fullt upp med att genast NU förstå hur allt fungerar. Var inne 4 ggr igår hos de hjälpsamma killarna på Telia butiken och 1 gång idag, dom log idag när jag kom redan innan jag ätit frukost och dom nyss öppnat, jaha nu är hon här igen. Men nu tror jag faktiskt att jag behärskar det mesta......

Självklart fick den "rosa" skal och liten väska!

2 kommentarer:

  1. Känner du att det blir för mycket teliabesök(vilket jag inte tror) så har du en annan kille som kan en del, och älskar sin dito....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du jag var bara på Telia imorse, sen har jag hållit mig borta. Näää jag tror killarna där tycker jag är trevlig, jag pratar och skojar med dom. Bra har du en lika dan? Då vet jag vem jag kan stalka när behovet kommer.Visst är den suverän? Haha tycker min gamla lilla mobil är som en liten skrutt nu, det är lätt att bli teknik freak med vissa coola prylar man får i sina händer!Kram på dig!

      Radera