måndag 16 juli 2012

Mitt liv just nu....

Känner att semestern gjort gott för min själ och min kropp, har verkligen fått leva utan klocka och måsten, har fått resa och uppleva, har fått umgås med familj och vänner och har haft sovmorgon sovit ut skrotat runt här hemma och gjort allt och inget.

Jobbade första dagen efter semestern idag, trevligt att vara tillbaka på jobbet, jag trivs ju där , men det känns skönt att ha haft en paus. Men när jag kom hem ojojoj vad trött jag blev, är inte van att gå upp 5.30 fick ta en liten sovstund.... 

Vädret är aningen ostadigt denna svenska sommar......det gäller när det klarnar upp en stund och solen tittar fram att ta vara på stunderna och ta sig ut .....tog detta fina foto på kvällspromenad med Samuel igår kväll.....

Har ikväll varit med god vän på en jättefin konsert i Cristinae kyrka. Sofia Karlsson med musiker och Simon Ljungman. Vilken fin stund, vilken musikalitet och stämning. Är så härligt att få sitta där i en överfull kyrka och uppleva kulturen och musiken när den är som bäst ihop med alla andra. Väcker så mycket känslor inom en........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar