måndag 9 juli 2012

När man kan vara uppe hur länge man vill och ha sovmorgon dan därpå kan man ta nattpromenad och lukta på jasmin......

Semester is the thing! Efter 2 veckor är jag riktigt ordentligt utvilad, i fas med mig själv, harmonisk och den trevliga människa jag i grunden är. Man behöver inte gå och lägga sig i tid för att ha ork nästa dag för man kan sova hur länge man vill. Man är FRI! Jag tog en natt promenad , har promenerat genom en tom stad och på tomma gator, lyssnat på min musik, ut i villa områden, luktat på jasminer som blommar i flera trädgårdar , vandrat på i mörkret.....skönt..... smög in i en trädgård för att ta ett foto vid den största maffigaste busken som luktade bedövande.....tror inte dom i huset märkte dom sov nog.......

2 kommentarer:

  1. Vänta bara tills du blir pensionär. Då är alla dagar som du här beskriver.Nästan,iallafall...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är frihet det Lisa! Hoppas jag får hålla mig skapligt frisk så jag kan njuta av den delen av livet med, pensionär= evig semester. Kram på dig!

      Radera